jobb

Publicerat: 2007-06-16 Kl: 10:18:37 | I kategori: Allmänt


Idag ska jag jobba, skönt & tjäna lite extra pengar! Fast detr vart fint väder bara för att jag inte kan vara ute, hehe. & bara för att jag ska jobba & kliva upp så sover william fortfarande... Men så är det alltid =) haha! Nu ska jag klä på mig & pussa lite på han sen gå.







Nu sitter jag hemma hos emma med william i knät :) Ska snart gå hem & se filmen på femman om william är snäll. Jag har saknat han heeeeeeeeeeeeela dan :( men tur att jag inte jobbar på länge nu, men måste ju ha pengar ändå. upd kanske senare, hej.







Nu sitter vi & kollar på girl next door, jag har inte sett så mycket för jag har lekt med william :) Han sover nu, sötnosen. Vart lite halv trött av & jobba. Men nu ska jag bara börja jobba varannan helg & jag vet inte hur det kmr att sluta. När ska jag & Daniel vara med varandra då? hehe. Han börjar ju jobba hela veckorna sen ju.. =/ Men det ska nog lösa sig! Nu är jag så jäkla trött så nu ska jag nog sova. God natt



världens vackraste!!
image7
världens vackraste!!

Kommentarer
Postat av: Annelis

Åh lille-wille e så jävla sööt :D

2007-06-19 @ 16:59:36
URL: http://deltoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0