vinka/klappa händerna

Publicerat: 2007-10-01 Kl: 22:12:16 | I kategori: Allmänt




Det var ett tag sen igen.. Hahah jag är sämst på att skriva nu mera, fast jag har massor att skriva.. Men när jag väl sätter mig här glömmer jag allt :P

William har iaf lärt sig vinka idag! Haha han är såå söt =) Det är mamma som har lärt han, alltså min :) Haha hon har lärt han klappa händerna med, jag förstår inte hur hon lyckas lära han så mycket på bara några timmar! men hon tjura väl som fasiken! Men han lärde sig klappa händerna för ca 3 månader sen.. & idag vinka :) Idg kom även andra tanden! Och han åt "vanlig" mat, inte burkmat.. här händer det grejer! Inte för att maten var nå spec men ändå... just det! Han sitter ju själv nu med! Inte så att jag kan lämna han för han tippar ibland men han sitter med rakrygg ensam:) Det har han gjort i i en månad nu ungefär!

Nu ska jag gå o sova =) Det är så skönt att gå & lägga sig tidigt, för imorron ska jag ju klippa mig!! ääääntligen!!!!!:D var väl 7 månader sist, men det har växt ca 3 decemeter!  god natt'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0