folk..

Publicerat: 2007-09-05 Kl: 12:49:30 | I kategori: Allmänt




Förväntar sig att dom kan bete sig hur som helst. Sen på fullaste allvar tro att man ska stå kvar, hehe icke! Så funkar det ej! Men det lär ni ju förstå när ni öppnar era små ögon.. usch!

Iaf NUDEL! Säger du hemsidan där man kan göra fula bilder va? Det är ju oss som gammal, menar du att jag kommer bli ful när jag blir äldre? ;D haha. Här är iaf sidan. http://www.faceofthefuture.org.uk/. Face of the future! haha, as kul =D jaja

Nu sitter jag & väntar på att mamma ska komm hem från sthlm. Men dom var i gävle nu så det är väl ett tag kvar.. Skulle sluta röka ja, men hur gick det? Lika bra som alla andra gånger.. skit! Bara för att jag inte vill, men måste för det är så sjukt dyrt! Men ska gå & köpa mitt SISTA paket idag!! FYFAN! Det ska vara det sista oxå annars hoppar jag från ballkongen.. det lovar jag!

uppdaterar seeeeeeeeeeeeenare

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHA alltså jag bryter ihop!!! Fy fan har suttit med de där face grejset i 1 timme nu. har skrattat så jag har ont i magen.. fy fan va kul!!
Haha vart hitta du de där? de roligaste hittills .. men du.. jag vart äckligt lik min mamma på old hahahaha fy fan!!!

2007-09-05 @ 18:01:09
URL: http://dopad.blogg.se
Postat av: Nudel

Ha ha, näääääh, menade inte att du/ni är/kommer att bli fasligt ful. Var ju riktigt läckra bilder du fick fram ;p

2007-09-05 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0