fredag.

Publicerat: 2008-04-11 Kl: 21:08:43 | I kategori: Allmänt



Den här veckan har gått så himla fort :O Skönt på ett sätt..

Idag har vi inte gjort mer än att försovit oss, vaknade kvart i åtta o började jobba åtta, haha.
Slängde på oss kläderna o sen gick (sprang) upp till dagis sen till jobbet, kom bara en kvart försent :)
Första gången på flera år typ.

Sen slutade jag lite tidigare o fick skjuts av linda till dagis o hämtade mitt lyckliga hjärtebarn. Sen hem o då kom amanda en stund sen vilma tätt efter de. Vilma hade med sig goood mat från jobbet som vi åt o nu sitter jag o tittar runt lite o vilma tittar på talang. Sen ska vi käka gott (igen) o se film sen sova :)

Kanske ska följa med lina på fest imorron, får se hur det blir med den saken. Skulle ha varit väldigt roligt :) Sen på söndag ska vi hälsa på lotta, williams farmor + familj :)



Tur att jag har dom människorna jag har runt omkring mig, jag är evigt tacksam. Jag kan skatta mig lycklig o just nu ska jag bara tänka på mig o william :) I slutändan kommer jag alltid att ha någonting som du inte har, vilket är synd på ett sätt men ditt eget val. Du kommer vara den som går härifrån som en ynklig, patetisk förlorare.

Meningen är ju att man ska kunna skriva exakt vad man vill i sin blogg men det räcker nog där, annars skulle jag kunna hålla på i timmar men den engerin lägger jag icke ner :)

vad tråkigt när ingen kommenterar, då har man inen lust att skriva :p

image142
finns det någon vackrare? Han gör min dag!

Kommentarer
Postat av: annalena

han är ju så fiiin.
hoppas det är bra med dig :)
kram!

2008-04-12 @ 00:26:28
Postat av: Lina

Hej! Glömde mobilen hemma för jag har varit ute o kört lite bil, såg att du ringt :) Ska ha konsert mellan 13-15 imorn, ringer dig efteråt.

2008-04-12 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0