tomas ledin:)

Publicerat: 2008-04-10 Kl: 20:50:19 | I kategori: Allmänt




Sitter på youtube o lyssnar på han nu, haha. Men låtarna jag vill höra finns inte.. skit. Men ja orkar inte heller fixa så ja kan ladda ner för de är bara jobbigt o de tar massa plats :p

Idag har det inte hänt speciellt mkt alls, dagarna ser i princip likadana ut, förutom något undantag ibland ;)

justja, ska säga upp lägenheten på måndag sen får vi se vart de bär av.. Så nu flyttar jag o wille igen men för sista gången på ett tag hoppas ja!

Nu ska jag lyssna vidare på lasse stefanz, älskar sån musik :D

jag söker en speciell låt men den kommer jag förmodligen aldrig att hitta, har sökt den dom senaste 5-6 åren =( menmen.. skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0