dop imorron =)

Publicerat: 2008-08-22 Kl: 21:36:29 | I kategori: Allmänt



Synd bara att en massa tackade nej dagarna före?
Det har gjort mig riktigt irriterad!!!.. men det kommer
nog med folk ändå =) Ca 50 st... Ska bli roligt :D
Dom viktigaste för william är där o det är ju det
som räknas! Synd bara att man valde så konstigt
datum för ingen har pengar men vad gör det ??=)

MIN ÄLSKLING FYLLER ÄVEN 22 IMORRON =D
så det blir hans födelsedags fika oxå!

Har mycket jag vill skriva..har glömt allt jag har tänkt
på som vanligt.. haha.

Vi var på ikea igår, lika bra o ta med syrran
hon har cashen ;) Köpte en ny barnvagn till william
en napp som det står william på. Och 3 bodys,
allt på barnenshus! =) Fänks very match!
Jag gick o sökte kläder men hittade ingenting!
Så vilma var snäll och kom hit med några
linnen jag fick titta på och jag hittade ett skit fint :D
Så det blir jätte bra med jeans shortsen.

Miljoner tack till mamma o lotta som har bakat
och fixat till dopet. Själv har jag jobbat som en tok
och är sämst på att baka.
Och tack chefens familj såklart för snickerstårtorna =D

Nu idag har vi städat lägenheten, eller jag har sopat den!!
För snabeldraken har gått ssssööönder, jobbigt.
Har inte tid att köpa en ny nu.
Sen var vi o käka göttans mat.
Till kyrkan o dukade fram, jag danne william o lotta.
Danne o william lekte mest, men det förstog jag innan :P haha.
NUUU har vi köpt massa gott som vi ska vräka i oss sen sova =)
Danne tror att han ska upp 6 o kolla på nån match imorron?!
lycka till..

nu ska jag pussa på danne som jag har saknat massooor
den här veckan när han har varit i hudik o pluggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0