En dag på staden

Publicerat: 2008-08-08 Kl: 23:05:50 | I kategori: Allmänt


Hejsan! Nu är det Emma som skriver för Evelina orkar inte. Lata djävul. Tänkte iallafall berätta lite om dagen som varit idag. Medans stockholmarna firar 08dagen så firar vi med drakbåtsfestivalen här i Sundsvall! ;) Haha.

Iallafall. Evelina ringde mig kl 16 när hon slutade jobba, och frågade om jag ville följa med henne Danne och WP ner på drakbåtsfestivalen för att William ville åka karusell. Och det ville jag. Åt lite mat och sånt sedan gick jag ner på Konsum, sedan hoppade jag på bussen och mötte E-D-W nere på stan. Vi gjorde inte så mycket, Danne gick och härmade nån jävla gubbe så vi skrattade som fan, sedan gick vi bara ner runt vid ån och kollade in karusellerna och så. Sedan ville jag och William ha varsin rem så då köpte vi såna! Jag köpte en cocacola och William köpte en melon som jag smakade lite på. Den var nästan godare än min. :(

Aja. Vi blev inte långvariga där utan åkte hem på samma biljett.. Danne skulle till sin storebror så han åkte inte bussen med oss hem, men han följde iallafall med till busshållsplatsen. När Ewe och Danne skulle säga hejdå så pussades ju dom och sånt som man gör, sedan säger Danne "Jag älskar dig hjärtat. Du är min trygghet, mitt slott". HAHA. Jag skrattade ihjääääl mig. Det lät så jävla roligt. Alltså det var ju sött och sådär, men det lät bara så jävla fult. Hahaha. Han är en rolig jävel dendär Daniel!

Sedan tog vi bussen hem och sedan dess har vi varit på Hydro och Konsum och så! Vi fick gå halvvägs ner till stan igen för att möta Danne som hade hemmanyckeln. Jävla jobbigt var det.

Nu har vi nyss rökt en cigg och Ewe ligger och äter chips och dip medans jag sitter här och leker gästskribent här i Ewes blogg ;) Hehe. Ska lägga mej på andra sidan soffan nu och vänta tills klockan blir mycket så man kan försöka somna någongång. Imorgon blir det jobb hela dan för både mej och Evelina! Egentligen borde vi nog sova nu,men vad gör det om hundra år?? Nada.

Godnatt.

/Emma Strandh.

www.emmamaria.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hm, jag har inte helt hundra koll på det där.

Mina barn är ju halvlatinos så de får hepatit-vaccin tillsammans med det vanliga vaccinet för det. Men TBC-vaccinet gör man separat och jag har faktiskt ingen aning om varför barnen fick det om jag ska vara ärlig. Jag tackar Ja till varenda vaccin för säkerhets skull. Bättre om du kollar med BVC :P

2008-08-11 @ 21:44:47
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0