fredag

Publicerat: 2008-08-01 Kl: 22:16:36 | I kategori: Allmänt



idag har jag jobbat från 8 till kvart över sex, slutade egentligen 4
men det var så mycket folk så jag stannade.
William o danne skulle ändå på stan så :p
Dom kom o mötte mig på jobbet, även med min bror.
Danne var så fin idag !! =D
Har knäppt kort på han så ni ska få se bildbevis på min älskling ;)
Var även hemma en snabbis o hämtade mobilen vid halv tio
då gick jag in till danne o pussa han o prata lite.
Jag vart så sugen på o lägga mig där med han
o skita i o jobba för han är så fin när han sover
och han luktar sååå gott. Alltså den naturliga doften.
Den kommer jag aldrig glömma.

Nu är jag med emma, danne gick med sebbe o boshi o spelade poker.
Han som stannade hemma idag för jag ville att vi skulle se film.
Men han kommer nog snart så vi kan titta på film o mysa.

Imorron är jag ledig.. DÅ ska det så klart vara fult väder!!
Har ju inte varit ledig EN enda dag nu under kanondagarna :(
Men det är ju typiskt mig.Men vi lär ju hitta på nånting annat kul =)
la familllllllJAaaa

Nu ska jag göra en adressändring, det är väl på tiden kanske..
flyttade för en vecka sen.. haha
Fick även högsta betyg av han som hade besiktat min lägenhet! ;)
Eller VI som städade.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0