längesen jag skrev..

Publicerat: 2008-08-31 Kl: 22:46:50 | I kategori: Allmänt




nu ska vi se vad jag kommer ihåg..

I torsdags ringde dagis till jobbet och sa att william
inte alls var pigg. Så jag skyndade mig o hämta han.
När vi kom hem så låg vi bara i sängen o läste böcker
och myste innan vi lagade middag. Det blev en tidig kväll =)

I fredags var jag tvungen att jobba för ingen annan kunde.
(som vanligt!!) men vilma var snäll och passade william =)
Han hade varit pigg hela dagen.
Sen åkte jag ner på stan med sandra o köpte en sak.
Träffade Bea där o vilken fin mage hon hade :D
jag blir så sugen...

Danne kom hem o käkade middag med oss, kyckling o ris.
Men han drog lika fort ut o spela fotboll :p
Sen gick vi på bion på kvällen, batman =)
Jag, sandra o danne. Mysigt värre!

I lördags åkte jag, wille, danne o sandra ner på stan.
Jag köpte ett par byxor, danne två par tröjor o sandra en tröja.
William fick jeans, linne o tjock tröja.
Vantar, mössa o massa små prylar =)
Sen åkte vi och åt middag hos lotta (dannes mamma).
Fläskfilé o råstekt potatis.
Sen på kvällen var danne o william så söt
när dom spelade boll :P
Dom sitter och skriker "WEEEJ" o "måååål".

I dag har jag jobbat hela dagen nu kan jag
inte skriva mer för det sitter två fnitter flickor
och stör mig :p

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0