ledig!

Publicerat: 2008-08-02 Kl: 21:38:00 | I kategori: Allmänt



Idag har det varit en ledig familjedag =))

Börjar med igår, angelica kom förbi o snackade lite.
Eller det vart en lång stund, om dagis o inskolningen
o allt som hör till + mkt mer som vanligt :P

Sen skulle jag o danne se film(erna) som vi har hyrt
men som vanligt somnar jag. SÅ jag ska försöka se
den sista av tre ikväll!! Även att när han stog o skulle
hyra så skulle jag hämta han, men var tvungen att
gå till filmkväll o hjälpa han med hans beslutsångest :P
haha. Han hade säkert stått där ett  timme sammanlagt.
Jag fick skämmas som vanligt men jag köpte massa godis oxå :D
Sånt godis det inte finns på många affärer.

Sen idag fick jag sovmorron =) Vaknade av mig själv 10.
Då låg danne o halvsov stackarn på soffan o william
levde rövare själv :p

Sen gjorde vi oss i ordning och åkte ner på stan
där vi även mötte syrran som ja inte har träffat
på evigheter :) Så det var roligt. Synd bara att
felle inte var med. Mosters hjärta.

Vi vandrade runt o titta o köpte en rakapparat, nya skor
(som danne var tvungen att betala för jag hade tappat bort kortet)
men det gjorde ju iinte mig så mkt ;)
En fot fil, ögonfransböjare, schampooO o balsam.
Och vi åt buffé på kina, gott gott =)
William sov ingen middag på stan som jag hade trott.
Utan somande vid halv fyra när vi kom hem.
Då passade så klart jag oxå på att lägga mig :p
halv sex vaknade vi, klädde på oss och gick upp
till angelica o hennes familj o fikade =)
Nu har emma varit här en stnd men hon gick nu.


Nu ska jag lägga mig o mysa med danne som precis
kom innanför dörren, har han varit o spelat poker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0