Onsdag

Publicerat: 2008-08-14 Kl: 20:43:50 | I kategori: Allmänt




Jag tycker att jag börjar alla inlägg likdant,
men det är bara för jag vet att ni är intresserad
av hur jag jobbar varje dag ;)

Jag är så sugen på ett barn till nu
när alla verkar få barn överallt!
MEN som det ser ut just nu så blir det
lite svårt.. haha jag är ensam om önskan :p

Idag har vi ätit kina mat :D Eller jag sov medans
grabbarna åt. Har varit så trött idag så jag har
mått illa =/ Men några positiva saker har hänt idag iaf =)
Fått lite extra pengar o etta ska fixa mina naglar innan dopet =D
Väldigt snällt, tacktack.

Imorron börjar jag 8 o slutar 16.00. Ledig på söndag!
Då blir det en slö dag om vi inte ska på selånger.
Tror det lutar åt det. Vi lär gå ner imorron efter jobbet oxå.
Det blir fest här på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0