onsdag

Publicerat: 2008-08-13 Kl: 22:17:54 | I kategori: Allmänt



Så.. idag jobbade jag bara från 11-15.15, skönt =)
Varit med mina grabbar hela eftermiddan.
Vi gick på affären o handlade sen hem
o käkade kycklig o ris =) gott.
Sen följde jag o william med danne när han
skulle spela fotbolls match, dom vann med 3-0 ;p
Jag o w gick hann gå till en lekpark en stund o gunga oxå
för william skulle gå till danne när han spelade, haha.
Han gick jätte långt!! mammas gohjärta.
Sen satt han o ropa efter pappa hela tiden o vinka.
Han var TVUNGEN och trotsa mig o sitta på den vita linjen :p


Nu har danne nattat william o jag har glott runt lite.
Ska väl lägga oss o sova snart, är helt slut.
Först ska jag duscha =)



nu ska jag lägga in bilder





Kommentarer
Postat av: vilma

skinnhead(L)

2008-08-13 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0