dagis

Publicerat: 2008-12-03 Kl: 09:55:33 | I kategori: Allmänt




Nu ska vi göra oss klara, dvs borsta tänderna, tvätta munnen o klä på oss sen gå till dagis. Det regnar ute, iaf här. Så jag hoppas att det blir kallare o börjar snöa, annars blir det inge pulka idag heller :/ Tur att han har åkt lite madrass på dagis för det sägs att det ska bli en regnig vinter.

William var så söt när han drack O´boy nu, han sög genom skeden o låtsades att det var ett sugrör. Jag tror faktiskt att han drev med mig för han tittade lurigt på mig o sa "mmmm gott mm", smart skalle :p

hörs senare. Nu är det jobb 11-16, sen blir stan o fixa några saker.




Kommentarer
Postat av: amanda

haha, ja jag menar det! aa, fast jag ska till soc kl 13 på torsdag iaf. men vet inte hur lång tid det tar. ska berätta mer sen om det.. men hur jobbar du på torsdag då:)?

2008-12-03 @ 15:25:59
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad jobbar du med? :)

2008-12-03 @ 17:17:42
Postat av: linnéa

haha vad söt han är :)

2008-12-04 @ 13:15:07
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0