finkläder?!

Publicerat: 2008-12-22 Kl: 21:39:14 | I kategori: Allmänt


Det verkar som om många har köpt fin kläder till barnen till julafton? Hehe.. Är det bara William som vill vara tomte? Han SKA vara tomten säger han. Jag får åka ner o köpa lite finkläder imorron ifall att han ändrar sig =) SKa ju köpa tomte dräkt till mig som ska vara den riktiga tomten ;) :D

Egentligen önskar jag att vi kunde hoppa över julen!! Tur att mina julklappar till W är klar och så. Har inte haft nån julkänsla överhuvudtaget efter som jag har flyttat hela tiden. Men nu har jag fått upp julgardiner, skit fina!! Och lite tomtar som W står och pratar med, om och till! Vet inte riktigt om han har tomtar på loftet! 

 


Kommentarer
Postat av: Nikita

Albin ska vara tomte på förmiddagen och ha finkläder resten av dagen =)

2008-12-23 @ 14:01:22
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0