god morgon

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 07:15:59 | I kategori: Allmänt


William ville vakna väldigt tidigt idag, närmare 6tiden? Vad gör man vaken nu egentligen?:p ögonen blöder.. men jag piggnar säkert till nu efter vi har käkat frukost. Just nu tittar W på pippi, förvånad?

Igår kom Nadia hit och firade!!  Hennes bror äger ett café nere på stan, loooovley :D äntligen :p Grattis gumman! Och William fick en present som jag visade imorse, gud vad glad han vart :D








William njuter på morronen och knäpper kort på sig själv =)


Kommentarer
Postat av: Nadia

älskliiiiiiiiiiiing guud vilken fin bild (på william, inte oss) haha jag hoppas att du sa att det var från MIG!!! =))

2008-12-09 @ 22:58:08
URL: http://nido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0