god morron

Publicerat: 2008-12-06 Kl: 08:05:09 | I kategori: Allmänt


William är sjuk förståss så vi vaknade vid kvart över sju :) Men det gör ingenting för då kommer jag att hionna göra mycket innan jobbet. Jobbar 10-20. Men imorron vill jag byta bort.. hm, Nadia? William blir så mammig när jag är med men sen när dom är ensam då är det ok, fast det är ändå jobbigt för andra att ingenting funderar när inte jag är med.

Fläkten på datorn har gått sönder!! Det skriker som en dammsugare så måste ringa onoffakuten ;) eller på måndag. Det är ju garanti. Ska lägga in lite bilder nu så ni får snoka lite, hört att ni är en del som snokar :p roligt. Kameran ska bara virusscanna, fråga icke varför..

Igår slutade jag lite tidigare från jobbet men det var egentligen inge bra, Jonas ringde sen o berättade att dom hade kaos. Så jag förväntade mig ett skriksamtal från C men fick inget, konstigt nog. Psykisk påfrestande ist för att ringa o bekräfta? poor emma o jonas, jag ska make it up to you idag =)

Nu är kameran klar!
fast det går såklart inte att ladda upp.. aja bilddagboken då


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad jobbar du med? :)

2008-12-06 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0