hacka..

Publicerat: 2008-12-14 Kl: 22:56:00 | I kategori: Allmänt


Ni kanske har märkt att mitt topp humör hamnade i en liten svacka ett tag men nu känner jag att det börjar krypa tillbaka.. Känns skönt =D

Imorse vakande vi vid halv tio, sköönt =) Tror det berodde på att nära Nadia o jag kollade klockan för andra gången (först var den 8), kändes som efter en kvart. Då var klockan halv tio, tiden gick så fort =) Men tiden går fort när man har roligt" , och det har jag alltid med Nadia älsklingen! hon är en väldigt bra, smart, omtänksam, snäll, rolig, ansvarsfull, ÄRLIG! Skulle kunna fortsätta hela kvällen men det får räcka :) Hon behöver några "stödord" nu när hon står inför en svår utmaning. Men jag vet att du kommer att klarar det galant, det är jag 100 på!! Du vet att jag alltid ställer upp dig, so i can work for frii ;)

Sen gick jag bort på pyssel i HSB med mamma, vi målade och pysslade. Mamma satt o umgicks och drack kaffe =) Det var mysigt, men William var minst ;p hahah. Vi var där mellan 12 och halv 2. Sen gick vi hem så William fick vila middag, fast han fick bara sova 1,5-2 timmar eftersom jag kom på att jag hade lovat Johanna att jobba kvällen. Sista passet med Nadia :(.. på denna arbetsplats;)

Vi hadedet roligt ikväll på jobbet, men det låg en deppig känsla i luften.. Jag tror vi har fått för mycket på sån kort tid när vi verkligen inte gör något fel! alltid är det någonting.

Nu ska jag lägga mig och sova :) titta runt lite här på netet! pussssss
Älskar mina två.

Vill lägga in bilder från idag men dom är på kameran :(









-ibland måste man lära sig av sina misstag.. en gång för alla


Kommentarer
Postat av: Fanny

wwooh, du måste bara hjälpa mig med en sak om bloggen.. adda min msn, [email protected] hihi.. pls!

2008-12-15 @ 02:46:48
URL: http://fabulousface.blogg.se/
Postat av: carro coh emilia

vem har gjort din press??

2008-12-15 @ 14:44:12
URL: http://ditte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0