julklapparna

Publicerat: 2008-12-25 Kl: 15:47:01 | I kategori: Allmänt


Jag glömde bort att William fick en TV och en DVD av mommen oxå=) Det var ju en julklapp det med. Sen fick han massa kläder som jag beställt från funkybaby men dom har jag ju redan visat i bloggen. Synd bara att det fattades en person. Men det fanns inget att göra åt saken :D Vi hade en riktigt mysig jul ändå.

Nu är det snart nytt år med nya krafter och nya planer. Samt en ny lägenhet som jag bara älskar. Och mer älskar jag nog att det är en bit från min förra så det känns lugnt och skönt. Här bor som sagt bara jag och William =) Vi har så mysigt varje morgon med massa ljus o bara myser.

Har jag skrivit att jag ska nog byta dagis till william? Gillar inte alls sättet dom arbetar på nu när jag har sett hur era barn har det på andra förskolor.. Jag hoppas att jag hittar något bra ner mot stan nu när man ska börja jobba i stan ;)
you and me Nadiababe!


-"just nu har vi billiga drivar med hundpromenader"
-"jag har ingen hund!!"
-"det respekterar vi så hemskt mkt"
hahahahahhahahh jag döööör!! Tittar på 4an nu.

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0