just det, inbrott?

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 22:35:47 | I kategori: Allmänt


Nej inte riktigt kanske. Men när jag kom hem från jobbet var det skumma saker som hade hänt hemma i lägenheten. Hade dum som jag var lagt ut nyckeln. Iaf.. tavlan i sovrummet hade (som det ser ut nu) ställt sig ner själv efterväggen en bit ifrån där den brukar hänga? Inte trasig ingenting.. Jag har hittat en strumpa brevid sängen, en tjocksocka. Jag äger inte en sån i den färgen!


... känner du dig träffad?
Då vill jag veta det så jag slipper sova med ett hårt föremål under sängen. Väldigt otäck var det iaf!
En nyckel är ju på språng, men nu när jag tänker efter tror jag att jag vet vem som har den.. smart Evelina!!








Nu ska jag läsa bloggar sen titta på OTH eftersom ingen hjälpt mig att packa upp säsong två =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0