kan inte låta bli just nu :D:p

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 22:38:10 | I kategori: Allmänt


Jag kan inte stå emot :p Och måste fråga om Anna har tid att fixa bloggen min :)


Nu vill jag berätta det jag har sagt till alla nära nu utom syrran men det gör mamma :)
Jag var på hälsokontroll i tisdags, så dom ville att jag skulle gå upp 3 kilo på 2 veckor annars vill dom sjukskriva mig 2-3 veckor. Ska kämpa för jag blir galen av att sitta stilla.. måste även äta jävligt nyttigt. Och danne sötnosen tjatar=))


vilma: borta som vanligt,hon fastnar verkligen i saker
ewe: men vi kan höras senare eller imorron ska prata lite i tele sen sova.
vilma: ne jag spelar inte....
ewe: okej, jag hör det.. hejdå
vilma: jaa hej då. sen hör jag hur som 'skriker' åt han som spelar gituar hero? med trummor.
hahahaa


emma mitt hjärta, vi älskar dig <3 / william o evelina
Han låg ikväll o titta in i mitt hår och sa "hej emma, hej eva", det är mamma, william "HEJ EVA emmah" 
Han har alltså lagt märke till hennes hår, för det är så vackert tror jag! haha sötnosen

Kommentarer
Postat av: -C-

3 kilo på två veckor??? De är ju himla mkt kilon på så kort tid (iaf om man har svårt att gå upp i vikt). Jisses.. Varför måste du gå upp? Menar mår du inge bra fysiskt av din nuvarande vikt?



Du behöver förståss inte svara om det känns för privat. Var bara lite nyfiken då jag själv väger "för lite" =)

2008-12-05 @ 18:12:02
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0