mitt i natten

Publicerat: 2008-12-19 Kl: 23:30:18 | I kategori: Allmänt


Det vart inge sova, fast jag är väldigt sugen på det. Emma och Sandra ska komma o kolla på lägenheten en snabbis =) Jag älskar den, den är såå fin och jag stormtrivs! :D

Danne var så söt igår. Eftersom William sov med mig inatt för han var sjuk. Så bad danne mig komma till soffan och mysa sen när William hade somnat. Men jag somnar såklart jag oxå, men då kommer han och väcker mig så jag kna lägga mig i soffan =) myspropp!

Men natten var inte så bra för William vaknade och spydde som en gris! Men med lite pippi och godis så löste allt sig. Myste massa i soffan. Nu sover han däremot som en bebis.

emma babblar i örat mitt så jag kan inte koncentrera mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0