mycket gjort

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 21:32:56 | I kategori: Allmänt


Idag har jag faktiskt uträttat väldigt mycket, dock inte det viktigaste men det tar jag imorron. Vi började ju med att försova oss så klart, men väcktes av ett glatt telefonsamtal. Jag har fått nyckeln till den nya lägenheten. Så, så fort vi får nån som man hjälpa oss att köra lite saker ska jag börja med små saker. Inget mer kartongliv ;) Denna lägenhet ska bli såå fin!


Efter jobbet åkte jag ner på arbetsförmedlingen med mamma och skrev in mig nu när mina timmar har sjunkt på jobbet. Man måste ju det för att kunna stämpla. Men det gick väldigt bra, plus att jag hittade ETT TILL jobb jag jätte gärna vill ha. Vilket tänker jag inte skriva här för då är det väl någon annan som komemr o nallar det  ;) Det skulle vara jätte roligt. Det är "synd" att det är heltid, men jag tror jag hinner pussla ihop alla jobb ändå. Först har man noll, sen bara nån dag efter har man mycket pengar och många jonn erbjudanden. Härligt! Jag behöver lite positiv energi nu innan flytten och jul..   Visst det finns ju två till tråkiga saker, men är det meningen att det ska lösa sig så gör det de. TIDS NOG!



Vi var sedan och hämta pengar jag hade lånat ut till en person på jobbet, åt en korv. Hem hämta datorn och sen hämtade jag lillen, som var lika glad att se mig o mommen som alltid =) Undra hur glad han blir när pappa kommer imorrn då? Han har ju tillomed spara en lucka i hans chokladkalender till Danne. Mamma fick en och William, sen sparade vi Pappas för han var inte hemma just då =)


Sen åkte vi till nagelstudion för mamma skulle kolla nageln. In på forex och satt in pengar. Vidare ut till ONOFF, där dom konstaterade att det är bättre att lämna in den över jul för jag hade säkert "lång ledigt" (hahaha), för dom hade rätt mycket att göra. Så han "tvåttade" fläkten bara och nu låter det ingenting? Hoppas det håller i sig, peppar peppar.


Åkte till Rusta och handlade lite små saker, alltid bra att ha. Hem, gav William mat. Jag duschade under tiden eftersom jag försov mig imorse.. Sen hängde jag tvätt, städade, fyllde hela lägenheten med massa värmeljus, jätte mysigt.


Jag uppdaterar mera sen, det blir så mycket att läsa i ett inlägg! Är jätte skriv sugen, ska jag kanske ringa Nadia och ta kvälls samtalet?? Ja det gör jag nog =)




Vad roligt att nyår är "förstört" :( Det blir nog inte som jag hade planerat, men det är bara o planera om. Thanks you two! Jag tänker inte vara bitter pga. er =))


Kommentarer
Postat av: Nadia

am waiting for ur call babybooooooooo

2008-12-16 @ 22:51:34
URL: http://nido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0