pepsi

Publicerat: 2008-12-22 Kl: 21:00:42 | I kategori: Allmänt


Idag har det varit en väldigt stressig dag pga en person! Även andra gången på kort tid "glömde" den personen vad vi hade kommit överrens om.. Så jag fick verkligen springa med W till dagis o sen springa till jobbet. Dyblöt i svett kommer jag dit och ser att det är hur mycket folk som helst! Moa och Etta är ensam..  jaja nog om jobb.

Mamma hämtade William på dagis för jag trodde jag skulle bli kvar längre. Men jag följde med dom hem till hon o fixade lite saker =) Sen hem för Uffe hjälpte mig med bokhyllan så nu är det så fint här, återigen! Fast jag måste nog möblera om soffan...

Jag är väldigt irriterad på Biteline!! Jag beställde två pizzor nummer 14. Utan två ingredienser!! När dom väl kommer efter en timma och en kvart så är det feeel! Pizzorna är hur starka som helst, så det var tur att det fanns en annan pizza sen i förrgår som Nadia och vilma lämnade efter sig. Sen ringer jag och är arg, då säger dom att dom ska komma med en ny nästan på en gång.. NUUUU yttligare två timmar, W sover och jag sitter vid datorn. Då kommer dom.. Fast iof, jag ffick 1,5 liters pepsi o två såser som en ursäkt även en större pizza =D Men vi brukar ta våra kunder som har fått fel först! Det tkr jag är mest rättvist?

Nu skaj ag läsa bloggar, jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: vilma

just for yourrrrrrr information..Jag var inte med o åt pizza vad du nu menar men du menar säkert emma;-P

2008-12-24 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0