pippi

Publicerat: 2008-12-07 Kl: 09:28:08 | I kategori: Allmänt




Skit blogg.. Men! det måste ta ett slut det här med Pippi. Mitt hår börjar ljusna, William sitter verkligen och nickar, även svara på det dom säger innan dom hinner själva! Så som Emma gör till ice age.. suck, haha..
JAG VILL LÄGGA UPP BILDER!

Tog mitt stora rim förnuft till fånga och rimmade på Funkys sida igår även fast jag var jävligt arg på sidan! Men dom svara nog :) Det var nog bara ett mänskligt fel som kostade mig 400:-..hmm jag hade kunnat köpa jeansen jag ville att W skulle få oxå.. njanjaa...

Ska testa logga in o ut o se om bilderna börjar fungera :) Idag fick jag sova lite längre. Nu sitter Willaim "gnäggar o gungar på huvudet." Han är som en maskin, man bara säger en sak  o han kan det sen :p men nu blir för mycket, brb.

Kommentarer
Postat av: Marie

Godmorgon :) Idag firar vi sångerskan Marie Picasso. Det är idag ett år sedan hon vann Idol 2007. Kika in på min blogg och säg grattis vettja!



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-12-07 @ 09:32:36
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0