då var denna dag över

Publicerat: 2008-02-21 Kl: 20:20:04 | I kategori: Allmänt



nästan iaf ;) Nu har jag lagt william men jag tror det kommer att ta ett bra tag innan han somnar, han ligger o leker o pratar hör jag :D
Idag/nyss reste han sig upp för soffan själv för första gången :D Hann tyvärr inte ta kort :( Men man blir så stolt :D Han har börjar röra knäna i krypställning så det kommer gå undan nu. Dagis går bra, idag stannade han över lunch o imorron ska vi stanna tills efter lunchsovningen. Hur vida det kallas dagis eller inte har väl inte en sån stor betydelse?

Vi tittade som sagt var på lägenheten nu då o jag har tackat ja så vi flyttar in senast 15 april skulle jag tro. Det var jätte fina tapeter o allt verkade bra.

Imorron äre dagis igen sen äre jobb på kvällen. Sen ska vi ha den där lokalfesten jag o amanda på lördag sen blir söndag en mysdag =) Undra om vi 3 ska hitta på nånting eller bara vara hemma o ta det lugnt.. Det visar sig.

måste bröja knäppa mer bilder som förut, flera st om dan minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0