king kong

Publicerat: 2008-02-18 Kl: 20:14:00 | I kategori: Allmänt



Ja vi såg ju som sagt på film igår.. det vart king kong, den var rätt bra men det sämsta slutet nånsin. EN stor besvikelse =/ jaja.. Idag har jag jobbar 11-16 sen åkte jag o hämta willepille sen hem till mammao käka :) Nu sitter jag här o william har sovit sen sju, han var helt slut efter dagen med moster :b Nu ska jag titta runt lite sen gå o lägga mig :) Har börjat sluta röka idag, har rökt 3 cigg o de kmr väl bli en innan jag lägger mig efter kvällsfikat. Det går sakta men säkert :) Nu äre bestämt, vi ska på Magnus Betnér den 1 mars :D Det blir amanda, hennes mamma o pappa, robban, jag o anton.. som det ser ut just nu iaf :D¨

heeej

Kommentarer
Postat av: nikita

åh magnus betnér är så jävla klockren :D

2008-02-19 @ 10:08:23
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0