köp sugen:)

Publicerat: 2008-02-05 Kl: 21:57:49 | I kategori: Allmänt


¨

Efter helgen ska jag nog beställa massa kläder till William. Förut handlade jag kläder till han minst en gång i veckan men sen dog det ut, nu behövs det :D
Snart börjar han på dagis:/ Fanken va tiden går fort, jag som trodde det var en evighet kvar men det visade sig att det bara är 15 dagar... Hoppas att han kommer att trivas iaf, det är ju det viktiga:)
Sen börjar jag fundera på varför jag inte ha tagit emot begagnade kläder för? Nu när han börja dagis kmr han ju slita destomer på kläderna o då vill man ju helst inte att hans nya fina kläder går sönder? Haha det vart lite svårt o förklara men det får väl lösa sig =)

nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag låter Oscar få ha jeans på dagis, slittåligt. Oxå mjukisbrallor ibland. Förut hade jag både byxor och tröjjor som han bara fick ha hemma. Lite "finare (och vitare)" kläder =p Fasst numer har han allt både hemma och på dagis. De kläder han har på dagis slits inte så som jag trodde att de skulle göra. På sommarn då de är ute i lådan har de oftast kortbyxor och sliter därför på knäna, alltså skinnet ;)

2008-02-05 @ 22:08:33
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0