hej hopp

Publicerat: 2008-01-28 Kl: 21:07:45 | I kategori: Allmänt




Nu var det längesen jag skrev, kanske för att jag inte har varit hemma så mycket..
William vart ju sjuk,det skrev jag ju men det vart akuten på tisdag kväll för han mådde inte alls bra. Låg inne till söndag.. Han hade fått RSviruset som jag har varit så jäkla rädd för at han ska få men så fick han det. Nu har han bara lite hosta kvar o den lär sitta några veckor till :( Mammas älskling.. Så där har jag, danne o wille bott i veckan. Sen var jag tvungen att jobba lör/sön, så då var pojkarna mina hemma.
Sen var det ju min o alex middag på lördag kväll, hade egentligen inte lust o gå men alla såg framemot det som fan o det var så mycket planerat. Så här i efterhand så är jag glad över att jag gick =D Hade riktigt roligt.. heHe!!

Nu ligger william o sovet o amanda ska titta förbi sen blire sängen :) hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0