Ny start

Publicerat: 2008-01-14 Kl: 22:34:40 | I kategori: Allmänt


Nu blir det en ny start igen eftersom Nikita har varit så snäll & fixat fint åt mig :) Min blogglust försvann helt & jag kände att jag behövde nånting stort för att den skulle komma tillbaka & det fick jag ;) Klart att det är roligare & blogga i en fin blogg.

Har gjort himla mycket dom senaste dagarna men kommer inte ihåg så det är ingen ide att försöka skriva om det. Ska börja skriva varje dag nu så mina trogna läsare stannar :) Haha.

Imorron ska Nadia fixa mina naglar, hoppas det blir fint :D Ja klart, hon är ju dutti!

Vi har även varit på kalas idag, Adrian fyllde 1 år. Tårta & lek, skoj vare! :) William var heeelt slut när vi gick därifrån, han somnade i vagnen typ 10 i sju så jag la han för natten, hoppas han sover hela natten bara så han inte vaknar vid 5-6 tiden... detta inlägg hade inge sammanhang men så blir det ibland :)




Uppdaterar lite om vad William (Mr P) gör nu för tiden :)

  • Han har börjat ställa sig i krypställning så det kanske börjas snart. Men han är nöjd med att åla & nu går det så fort att armarna inte hänger med så han slår sig lite om ansiktet, sötnos.
  • Han säger (vissa ord är mindre tydliga) Mamma, Pappa, Tack, Knacka, "ba pomba", han härmar mig från lejon kungen;) ajaj & ajabaja. Det är mer oxå som jag inte kommer på nu på rak arm..
  • Sitter utan att slänga sig & tar sig ner i liggläge utan att göra illa sig.
  • Han kan lipa, haha så söt :D Klappa händer o dansa har han kunnat sen flera månader tillbaka.
  • Han har börjat sjunga med i låtarna, mest i imsevimse, han kan även göra rörelser till imse & hoppehoppe hare.
  • Börjat bläddra riktigt i böcker.

 Nu kommer jag inte på någonting mer, men det är säkert mycket jag har glömt. Han har kunnat sakerna ett tag men det är kul att skriva ner, tiden går så snabbt. Men eftersom det tar lite längre tid för förtidigt födda så hinner jag ju med så det är skönt. Jag har en bebis längre än alla andra :D

Det var allt för idag :)





vågar jag dra han lite i håret?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaaa, va fint dte blev. Vitt är så snyggt! Stilrent. Som att läsa en tidning med blekt papper ;)
 
Så vill jag oxå ha den dag jag skaffar och lär mig använda PH =)

2008-01-15 @ 21:41:42
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0