nadia is gooonee=(

Publicerat: 2008-07-08 Kl: 20:35:35 | I kategori: Allmänt



Idag sa jag hej då till nadia när hon slutade vid 2 typ.
Det kändes som om nån stod på min bröstkorg.
Har gruvat mig för detta i månader!! :(
Men hon kommer tillbaka, hon vet bara inte när..
Våra gourme frukostar, vem ska jag äta dom med??? =(
Vi har verkligen kommit varandra nära på sista tiden.
Jag kommer att sakna dig älskling!



Nu sitter jag och pratar i telefon med renee o väntar på emma.
Vi ska väl snacka o se på tv typ =) Emsi is bäck ! :D



Efter jobbet åkte jag hem till mamma o hämtade kartonger,
imorron måste jag börja packa!! verkligen..
Sen hämtade vi william på dagis, som förövrigt har blivit biten av nån igår!!
Och som jag är talade jag om när jag kom o hämtade han, haha :P
Personalen måste hata mig, men vad gör man inte för sitt hjärta.
Vi käkade middag hos mamma oxå.
Sen när vi kom hem kom marie o lotta förbi, dom skulle
prata med william. Marie skulle säga hejdå för hon åker
till grekland imorron, lillgumman =)
JUSTJA, jag skulle ju ringa amanda.. om inte mitt huvud
hade suttit fast så hade jag tappat det med, det lovar jag!
Men jag ringer hon nu, baby.


Annars är det mycket tankar som snurra i mitt stackars huvud.
Men jag har gjort det förut o jag gör det igen, jag lägger allt på hyllan.
Det är bäst så!
  det blir inte min förlust...


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har inte fått se min bästis gå(själv) ;( Måste sluta sova efter jobbet! Btw, du klarar det :)

2008-07-09 @ 19:36:50
URL: http://roxicc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0