Nu vart det ett tag sen..

Publicerat: 2008-07-04 Kl: 22:38:09 | I kategori: Allmänt



Igen;) Men det blir så när man har fullt upp hela tiden.

När skrev jag sist? måste nog kolla det först..haha.

Ja jag klippte mig i måndags, i tidags jobbade jag sen kom danne
förbi hemma o sa hej sen försvann han lika snabbt igen :p
William hade jag natta så här gjorde han ingen nytta =) skämtosido.
På onsdag jobbade jag sen hem o åt good midda med danne, brorsan o w.
Gjorde mig i ordning, gick hem o natta william hos mamma.
Han fick vara där ist så danne oxå kunde gå på gf en sväng =)

Hade verkligen skit roligt den kvällen =D Var med amanda,vilma o lina.
Vi satt med ett par från hudik, skit roliga.. jag o kristin hette hon? Vi vart bundisar ;)
Och sen kom det två grabbar från usa o satt sig med oss, dock pratade jag inte
så mycket med dom. Men dom  var trevliga.

Torsdag fick william gå till dagis till frukost, eftersom han gör av med sin energi
på ett annat sätt där :) Så vi vilade vidare sen gick jag o jobba.
Sen hämtade jag o danne william på dagis o så åkte vi ner på gatufesten.
Meningen var att william skulle åka nån karusell men det fanns ingen passande =/
Danne spelade lite sen åkte vi till dannes mamma o käkade middag.

Mycket mer än så har inte hänt. Nu ska jag umgås sen sova, lr vi ska fika lite oxå =)
Börjar flytta till veckan, nån som är frivillig o hjälpa till?;)

Jag har lagt ut lite nya bilder på bilddagboken, eftersom jag fortfarande
inte kan lägga in dom på datorn så måste jag lägga direkt från kameran/mobilen
till internet.. menmen.. :p

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0