ny tatuerad :D

Publicerat: 2008-07-19 Kl: 23:02:49 | I kategori: Allmänt



Har varit o tatuerat mig idag, vart skit nöjd :))
Var jätte nervös innan men sen visade det sig att det knappt kändes.
Det står "DW" = daniel william, han heter daniel i andra namn.
Sen ska williams födelsedatum skrivas under, skit fint =))


Idag har vi oxå varit hos pappa min, var där o fika o så :)
William vart livrädd för hästarna :p sötnosen.
Dom har en ny hund som var perfekt för danne :p
tyckte både jag o pappa. Lika energiska o rastlösa båda två!
Men dom ska dessvärre ge bort den för syrran tål den inte.


Nu är emma här, vi ser på tv o jag ska hoppa in i duschen nu o vänta på danne.
Sen blire en promenad med hundarna sen sova. Imorron är jag ledig som jag sagt tidigare.
Då måste jag rensa ur det sista ur lägenheten. Och ta med mig kyl o frys + skafferiet upp.
Var även o stor handla igår, snacka om att man kan blåsa pengar snabbt, iaf jag, haha.


ne duscha vareeeeee

Kommentarer
Postat av: Nikita

jag jobbar ju på ett äldreboende i stöde, de trodde ja du visste, har ju jobbat där typ 2,5 år :P

2008-07-20 @ 07:01:09
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lina

Vart har du tattat dig? ;D

2008-07-20 @ 16:11:39
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0