snabb uppdatering

Publicerat: 2008-07-30 Kl: 23:13:22 | I kategori: Allmänt



Det får bli en snabb uppdatering för jag ska lägga mig o mysa lite =)

Idag har jag jobbat, 11-19,15 typ, skulle egentligen jobbat till 21
men det var så lite folk så jag var tvungen att gå.
Danne o william kom förbi, kul o träffa danne :D
Hade saknat han mer än jag trodde :P
Har även hämtat det sista i lägenheten med mamma ikväll så
nu är allting klart!! skönt.
Får se hur det blir med den här lägenheten nu då..

Jag ska nog se sex and the city innan jag går till danne
som ligger i sovrummet o spelar tvspel.
Mycket mysigare att han har det där inne så jag slipper ligga ensam.


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0