trötttast

Publicerat: 2008-07-27 Kl: 21:10:04 | I kategori: Allmänt


 
det är nog jag de.

Har jobbat idag som sagt. Fick ta moppen för danne behagade
att sova tills tio över, jag började kvart över.
Han hade även mage o skrika lite åt mig.. hm..
men det gottgjordes senare ;) haha.

Svettigt på jobbet vare, men inte som igår =)
Danne o patrik kom förbi o sa hej, det var ett tag sen jag
träffade patrik.. På dannes pappas bröllöp för att inte minnas fel.
Kul o se han iaf =)

nooo, fick sms av danne nu, haha han var snart
på väg hem.. jag som ska vara med sandra o emma.
men han får väl roa sig själv då =) han tkr om tjejsnack ;D

William ligger o sjunger "lolooo, maamaa, paappaa, haalååå"
haha han är så söt =) O dom på dagis sa i fredags att
det märks hur han har blivit "stor", han är inte längre än bebis.
Han hade även gått tre steg där i fredags :D Duktigt.
Men han verkar trivas med att krypa för han lägger
inte ner nå större energi på att gå.
Mammas älsklings hjärta.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill inte att han ska bli stoooor! :p

2008-07-28 @ 13:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0