vilket väder

Publicerat: 2008-07-26 Kl: 21:20:28 | I kategori: Allmänt



Det är så härligt väder ute.. om man slapp jobba hade jag
inte klagat =) men nu gör jag de.. svettas sönder.

Igår var jag,danne o brorsan på bio. Hadcock, hur bra var den då?
värdelös! Riktigt dålig.. men jag vill se kung fu panda nästa gång.
Då ska danne få bjuda mig =D

Danne frågade chans på mig idag, så nu är vi ett par.
Vilket vi har förnekad dom senaste veckorna,
men eftersom folk frågar 100 ggr om dagen så går
jag ut med detta beslut offentligt.. så nu kan ni sluta gotta er =)
We are back togheter again, med mer kött under fötterna,
så att säga.
haha..

Ikväll skulle jag egentligen ha njutit av ensamheten men emma kom =)
Det är väl bättre än att vara ensam.

Ska titta på family vaKatcion, haha.sen ska jag ta en jävla dusch.
och lägga mig o sova sen lär väl danne komma hem o väcka mig
i vanlig ordning =) han ska ju mysa 24/7, sån är han o det är bara o acceptera :P
Men han är söt ändå.

Jag har jobbat idag o william har varit med daddy d.
Han har blivit sjuk så han är väldigt gnällig men det går
nog över snart, hoppas jag =)

William, danne o brorsan kom o åt middag med mig på jobbet.
Det var stendött där hela dan så jag var väl ute med dom en timma typ.


jag svettas ihjäääl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0