dagarna springer

Publicerat: 2008-06-25 Kl: 20:46:34 | I kategori: Allmänt



Dagarna springer förbi, det var två dagar sen jag uppdaterade.
Känns som det var igår..
Här sitter jag på dåligt humör för jag får inte till mms på telen.
Väntar på att danne ska ringa o hjälpa mig, IQberikad som man är.
Men jag har iaf fått min nya mobil!!! :D den är så fin...
Sony ericsson C902i typ, 5megapixel kamera o grejer ;)

Annars rullar livet och william börjar gå från världens snällaste till en rebell.
Men sånt är livet, lite roligt att se oxå för jag ger mig inte... dock inte han heller.

Glömde att hämta ut ett paket med nya kläder till william, köpt från tradera.
Så nu är det tillbaka skickat till avsändaren o hon har slutat existera!!
Bara det att paketet kostade 600 gör mig riktigt irriterad.
Men med mina kontakter ska jag ringa polisen för dom måste ju ha nå nummer.
Hoppas det går bara, annars kan ja kanske skriva ett brev.. mupp.

Hmm till veckan äre gatufesten och jobb. Tur danne kmr hem så jag kan gå onsdag.
Det kommer bli rikitgt kul. Det bli jag, amanda o vilma som det ser ut nu iaf :)
Jobbar hela dagarna, det är synd för william vill oxå åka karusell.
Men det finns säkert nån vänlig själ som mer än gärna tar med han ner nån dag.
Han måste träna nu innan vi åker till grönan ;)

Vaaad ska jag skriva mer?? Jo att jag inte kan ta inställningarna till internet o mms från
halebops hemsida, rikitgt irriterande.
Dom har inte ringt om min dator än o det var 2 månader sen jag lämnade in den???
Och med mitt fiskminne glömmer jag allt!
Har betalat räkningar nu.. 8000:- YES! Det sitter alltid lika bra!

Nej nu har jag skrivit av mig lite. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0