dåligt humör

Publicerat: 2008-06-04 Kl: 20:02:39 | I kategori: Allmänt



Det kan jag berätta för er att jag är.. på riktigt dåligt humör men jag vet inte varför :S Skulle fel person säga nånting nu så kommer jag explodera o jag tror jag vet vem som kmr att göra den tabben :p jaja.

Idag har det varit en vanlig dag, fast jag, w, amanda o elton åkte ner på stan o bytte williams skor, handlade lite =) Sen hem till mig o åt pastasallad med skinka o den satt riktigt fint, gott som fan =)

Nu ska jag sluta jobba helg på jobbet oxå, vill vara mer mer william. Men det är mkt o då menar jag mkt pengar man går miste om men vad gör man inte för sin prins? Jag trodde att han höll på att få två tänder till men tittade imorse o det är fyra!  Stackars mammas gohjärta, inte konstigt om han har ont =/ Men nu blire 12 tänder!! Då äre bara 8 kvar sen har han alla ;)

Imoron är det invigningsfest på jobbet, äta gott o dricka lite :) Kommer bli skit roligt :D

Nu ska jag gå o lägga mig., eller snart iaf,  godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0