med vilma

Publicerat: 2008-06-09 Kl: 21:25:03 | I kategori: Allmänt



Just nu är jag med vilma, har inte varit med hon på flera veckor så det känns väl kul ;) haha.

Idag har jag jobbat, o hämtat prinsen på dagis sen skulle vi åka ner på apoteket o hämta ut astmasprayen men missade bussen. Så jag vi gick på kvantum o handlade mat sen hem. Amanda passade william medans babe skjutsade ner på stan :) tusen tack!

Sen nu sitter vi här som två idioter, det finns så mycket o prata om men ingen orkar börja så det får vara idag.

PÅ MÅNDAG gott folk åker nog jag, vilma o renee ner till sthlm och framför allt möter tobbe. Det ska bli riktigt kul. Gå påg grönan o sen festa. Jag riktigt längtar. Haha renee kommer bli som ett barn på grönan inbillar jag mig :p haha. Men det kommer bli riktigt kul, det finns ju andra planer med i bilden men det återstår o så om dom blir lyckad ;)

Livet är bra komplicerat ibland asså.. Man lever länge i en bubbla sen spricker den, då tror man att man är helt lost men egentligen har man gått miste om såå mycket. Så bakom allt komplicerat ser jag väldigt ljust på framtiden, om man kan säga så :p

Williams ena tand har kommit upp, det är en vuxen tand :D den är så söt! Han är så söt :)
Han har även lärt säg att säga danne så det säger han hela tiden nu :p lätt lärda lilla vän. Nu för tiden är han inte lika mysig, han har blivit en riktig argunge.. han högg mig under ögat i söndagsmorse, f**n va ont det gjorde. Men han bara garva när jag säger till han o slår en i ansiktet. hmm, dagis fasoner. 

Mamma är bortrest i en vecka så jag är hundvakt, nu har första dagen gått o jag har redan hunnit varit förbannad på han två gånger.. hur ska detta sluta. Men efter sommaren ska ju william få sin hund men den ska vara väl uppfostrad =)







jag älskar den här låten fast den är 100 år gammal, den är så bra =)




livet är väl bra härligt ibland =))














You were my sun
You were my earth
But you didn't know all the ways I loved you,
So you took a chance
And made other plans
But I bet you didn't think that they would come crashing down..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0