mini-semester

Publicerat: 2008-06-30 Kl: 21:36:24 | I kategori: Allmänt



Från lördag eftermiddag till måndag dag har jag varit på en minisemester.
Väldigt behövligt och efterlängtat, samtidigt lite hemligt ;)
Tack amanda som passade william, det har gått hur bra som helst.
Saknade han massor men behövde vila kropp o sinne.
Ibland måste man göra det, första gången jag reser bort sen william kom.
Alltså ensam :p Så det var skönt, att placera lite tankar och känslor på samma gång.


Nu sitter jag här och kollar i kors, ska smälla i mig chips o dipp
som amanda var snäll o gick o köpte åt mig!! Och dricka cola såklart.
Njuta av min ensamhet för den varar bara tills imorron :p

Ska på gatufesten onsdag med några kompisar, det blir mysigt :)
Lillen blir hemma med faderskapet. Sen blir nog william hemma
med danne en dag från dagis i veckan =)
Sen äre jobb hela helgen, men det behövs pengar.
Hade mer utgifter än jag trodde denna månad men man överlever alltid.

Sanna o amanda var här förut, så sanna klippte mig o färgade.
Har inte riktigt kollat noga än men det jag sett hittills är skit fint :D

Nu ska krypa ner i soffan o värka sen lägga mig o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0