perfekt dag

Publicerat: 2008-06-03 Kl: 21:55:53 | I kategori: Allmänt



Idag har det varit en bra dag om något stressigt imorse. William tog en sovmorron till kvart över 9, vilket inte är alltför ovanlgit numera. Men vi gick som vanligt till dagis o jag till jobbet. Efter jobbet åkte vi o grilla hos min morbror, fett gott =)

Igår var jag o lina på stan förresten o jag vart kär :) Man tror att man har sett alla i denna stan men jag ska tala om för er att så är icke fallet . Såg en fruktansvärt vocker människa! Det var nästan lite overkligt...

Nu ska jag röka o sen duscha för amanda kommer klockan 22 o hämtar sin mobilladdare, så det är lite hurry!



It's breaking my heart to watch you run around,
Cause I know that you're living a lie,
But that's ok baby, cause in time you will find,
What goes around comes all the way back around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0