En intressant dag

Publicerat: 2008-03-13 Kl: 19:39:27 | I kategori: Allmänt



Ja det har det varit idag, något skrattretande i vissa moment men överlag hade dagen varit bra =) Käkat kina mat, gott som fasiken vare :D

Måste ladda ner ett 'nerladdningsprogram' så jag kan ladda ner lite musik, skit sugen på just en speciell låt som Josef icke vill skicka till mig på msn, men det kan dock bero på att han inte sitter vid datorn.. haha.

Hoppas innerligeeeeeeen att W blir frisk tills veckan, detta håller inte. Måste jobba, kan inte vabba(som de så fint heter) hela tiden. Det blir inga pengar o det blir en sur chef = inte bra!

Nu ska jag kolla runt lite sen lägga mig i sängen o mysa innan jag ska sova ;)99 hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0