lördag :)

Publicerat: 2008-03-15 Kl: 20:04:01 | I kategori: Allmänt




Denna dag har gått fort tkr jag, men det tkr man ju varje kväll =)

Har tusse tills imorron, egentligen vill jag gå o lägga mig men den lilla rackarn ska ju ut en kvällssväng :/ jaja..
Idag har jag inte gjort mkt alls, promenerad, handlat, vare med amanda en stund, haft ett bra samtal idag med :)


Livet blir inte alltid som man tänkt sig från början men man får göra det bästa av situationen känner jag. Nu står vi som vi står o det känns bra, livet är fullt av motgångar. Man blir bara starkare. Det är inte jordens undergång, som det kan kännas ibland. I slutändan är det här det bästa.



mammas busunge ('v')

Kommentarer
Postat av: ewa

Jasså, har nì? Vad tråkigt. Men jag tycker att det ska bli jätte skönt att han flyttar. Och ska jag vara ärlig så mår jag TOPPEN. =) Kram

2008-03-16 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0