Vilket väder!

Publicerat: 2008-03-12 Kl: 21:37:41 | I kategori: Allmänt



Vilket skit väder det är ute, man blir ju på dåligt humör.. :-O Hoppas att våren kommer snart, det skulle sitta finfint.
Det kommer bli en rolig sommar, om William börjar gå förståss;) Men han är på G, sakta men säkert. Hade han velat  gått då hade han gjort det nu men jag har mig en lat liten kis som tkr om att bli buren o åka vagn :)


Vi är fortfarande inte friska.. Jag börjar bli bättre o bättre men William han byter bara sjukdom han, stackarn.
"Har William inget annat fritidsintresse än att bli sjuk?" Alex på jobbet vare som frågade de;) haha dåre!

Har varit en snabbis på Ikea oxå, köpte lite lampor o lampskärmar o små tjaffs :) Köpte en anslagstavala typ, som jag ska hänga i köket. Ska bara måla den vit först o det lär nog ta sin lilla tid innan jag får fingrarna ur r*ven.

Ringde till bvc o tjatade till mig en tid hos läkaren imorron, för på sjukhuset är det ju månaders väntetid(!!!) Om man inte vill sitta på dagjouren o det tackar vi så snällt nej till =) Så imorron halv 11 så ska han träffa en läkare o jag går inte därifrån förren han får med sig hostmedicin. Först kunde han inte äta för magsjukan sen började han äta lite men då började hostan, så då vill han inte heller ha nånting för när han äter börjar han att hosta.. det går bara runt, runt. Och han tappar massa i vikt.. men bara det här vänder snart så ska han nog gå upp till sina fina 13 kilo :)


Kommentarer
Postat av: amanda

en snabbis på ikea;p? det var ju typ 2 timmar iaf

2008-03-12 @ 22:58:10
URL: http://amandabergklint.blogg.se
Postat av: nathalie

gud så sör han är och vilket hår han har fått.
måste ses!!!

2008-04-24 @ 21:42:33
URL: http://babydagboken.se/hugo06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0