fin väder =)

Publicerat: 2008-05-09 Kl: 20:35:33 | I kategori: Allmänt




Idag har det varit riktigt fint väder =) Jobbade till 3, gick o hämtade william sen så var mamma med honom ute o dom käkade glass o gick en promenad medans jag,nadia o merima åkte ner o sola :) Så nu börjar de hända lite i färgen ;p William har fortfarnade brunare händer o de gillar jag icke ;)

Nu är jag med amanda o vi ska väl sitta o glo på tv o snacka o så sen ska jag ut med tusse sen sova. Imorron kommer nog angelica ner o umgås lite :) På söndag ska vi till williams f för ovanlighetens skull varannan söndag. Ska förhoppningsvis kunna lämna han några timmar sen i framtiden till att börja med :) Sen ska han väl börja vara där utan mig oxå =)

Jag tror att mammas lillkille håller att få två till tänder, fast än så länge är det bara 8a :p


Allting händer så fort, ena dagen tänker man på ett sätt o nu när man verkligen ser hur saker o ting är, hur folk fungerar då står man bara o skrattar..








du kommer att ångra dig den dagen du inser att ingen nånsin kommer att älska dig som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0