helgen

Publicerat: 2008-05-25 Kl: 21:35:30 | I kategori: Allmänt



Eller vi kan börja med torsdag, då fyllde anton år! Grattis grattis! Renee med :D hehe. Men vi såg på film o käkade mass godis o chips=)
Innan dom kom satt jag o lyssnade på massa låtar som jag inte har hört på flera år, en liten nostalgitripp med lite smärta i bröstkorgen, haha :p

I fredags slutade jag tidigare så jag hämtade william hos mamma för dagis var stängt. Sen åkte jag o amanda ner på stan o satt in pengar o strosade lite :) Hem o käka midda o la william sen spelade vi kort o tittade på tv. Senare kom anton o robban förbi men dom var lite halvjobbiga så dom fick gå rätt snabbt ;) haha.

I lördags var vi på stan hela dagen, handlade för närmare 2000:-, ojoj men det vart nya byxor, 2 tröjor, 2 par skor till mig. 2 par jeans till william, en tröja o shorts. Plus de har jag köpt ny peak jacka o skinnjacka för nån vecka sen..  Skitbra! Hehe det behövs lite saker till en själv ibland :) Sen åkte jag hem o gav william middag. Mamma kom förbi o lekte skiten ur han oxå, haha snacka om hans överengeri när han inte är på dagis :p Sen fick han en badgrej av amanda som han lekte med oxå, så han somande som en liten gris på kvällen =) Kina mat åt vi med, vilken jag ska äta upp resten nu, vad gott :D

I dag har vi varit på våran söndags tripp till timrå ;) Williams farmor stod på listan, man märker nu att william känner igen sig, o han är absolut inte rädd för janne längre, dom har ju som jag har sagt tidigare, blivit real buddies :D Käkade middag o planerade inför dopet så nu är allt nästan satt, skönt =)

Nu ska jag fortsätta äta mitt naturgodis o snart gå o sovaaa, tillbaka till verkligheten imorron!


tuffingen på stan i lördags =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du valt ut några låtar än? :) Om du fortfarande vill att jag sjunger alltså.

2008-05-25 @ 23:33:52
URL: http://prodigio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0