inte vilken tisdag som helst

Publicerat: 2008-05-14 Kl: 21:03:46 | I kategori: Allmänt



utan det vart en sympati tisdag :p Alex stackarn fick böter på 3000 på en o samma dag så han bestämde sig för att han behövde kompisarnas stöd. Bra kompis som man är ställer man upp ;) Jobbade först 11-20.30, Det var bestämt redan innan att william skulle sova hos mamma så då efter jobbet åkte jag hem o gjorde mig i ordning med amanda. Sen kom linda,lisa,anton,erik o alex. Så satt vi här hemma o spela kort, snacka o drack lite. Mitt i veckan men vad gör man inte :p var ju ändå ledig idag =)

Lisa o erik drog vid 3, amanda lika så. Så kvar var bara vi fyra, vi spelade kort (försökte men alla hade olika regler). Sen vet jag inte vart tiden tog vägen men vid halv 6 gick vi o la oss. Soffan dög ett tag sen vart det hemgång för linda o alex, då sov jag o anton vidare :p Hade ställt klockan på 8 för jag skulle gå upp till mamma o följa med hon när hon lämnade william på dagis :) Gick hem igen o sooov, sen upp o städa. Tack amanda för hjälpen :p anton bidrog lite, han bäddade sängen, haha :p

Nu sitter jag här o william ligger o sover :) Börjar jobba 8 imorron så jag ska nog ringa linda o se om jag får åka med hon. Mer än så har jag inte att bjuda på, inte i bloggen iaf =) 


Pratade med tobbe för ett tag sen, han kommer snart hem. Det är sjukt nära nu, me längtar!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0