onsdag.

Publicerat: 2008-05-07 Kl: 21:54:54 | I kategori: Allmänt




Ja det finns mkt o skriva som jag har missat men när man väl sitter här så glömmer man :p inte en enda själ har erbjudit sig att hjälpa mig med bloggen så jag får nog ta o byta tillbaka till den tråkiga vanliga.. men de vill jag inte, haha.

Idag har jag jobbat o sen åkte vi o lämnade in min dator.. han som kollade på den konstaterade ganska snabbt att den har gjort sitt :( fuckfuckfuck! Men han tog ut hårddisken o la in alla mina saker på hans egna dator ifall de skulle bli att allt försvann när han kollade igenom den noga =) snällt. Sen åkte vi hem o gjorde mat, vilma åt med oss ;) Sen kom jossan, linuz, deras hund o vilja var oxå med :) Haha william han älskar hundar han! Sen gick josan o linuz o vilma stannade men nu har hon leftat hon med.

Ska snart ringa renee o säga några ord sen ska vi gå o sova :)




livet blir aldrig som du tänkt dig, så ödsla aldrig tid på att planera saker o ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0