underbart väder!

Publicerat: 2008-05-28 Kl: 20:40:44 | I kategori: Allmänt



Det var har varit toppen väder idag, únderbart!! =D Jobbade o sen hämtade jag willebaby på dagis o vi gick hem o åt middag, eller william åt. Själv var jag lite stressad. Efter middagen stuvade vi om o gick o mötte angelica o adde, thindra o charlottao jonas, alexandra o jonathan o jimmy. Så hade vi lite picknick sen begav vi oss till dagiset så dom fick leka lite =) 2 av dom går o en är inte många dagar ifrån, william han ligger lite i lä han :p måste ge han minst två månader till! Synd att jag glömde kameran bara =/ Imorron är jag ledig!! EOo. Ska lämna wp på dagis sen ner på stan o strosa, har inte gjort det SJÄLV på flera år tror jag så det ska bli toppen =)



Jag är nu för tillfället lite känslomässigt handikappad.. om man får uttrycka sig så ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0