william

Publicerat: 2008-05-11 Kl: 07:31:07 | I kategori: Allmänt



Det var ju ett tag sen jag skrev lite om bara William. Han kryper nu, fast han ålar även men mest kryper. Han säger fortfarande hej, ewe, titta,kaka, pippi,  pappa, lena, jocke, danne, han säger "ko ko" o klappar sig på benet eller vinkar=kom. Han säger sitt åt hundarna, haha skit söt. Han har lärt sig säga "Hedå" nu, sötnos :D Nu kommer jag inte ens på hälften bara föratt jag vill skriva ner de o de är ju typiskt.. Och sen massa ord på hans egna språk som bara jag förstår :p Han pratar hela dagarna, babblar hela tiden. Han går jätte stadigt, det är nog bara några veckor kvar tills han går helt själv. Han tar även efter allt på dagiset, "mina mina mina" brukar han sitta o skrika ibland. Men han är jätte snäll på dagis o sköter sig bra :p Fast han har börjat säga ifrån till dom andra barnen när dom är för mkt på han, för det blir ju jobbigt fast dom är söta, haha.


Nu sitter william här brevid mig o tittar på barnprogram o klappar tusse. Nu ska vi snart äta frukost o sen ta oss en morgon promenad. Skriver kanske ikväll lr imorron :)


gammal bild när william var liten :)

image149

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

du bor i sundsvall va? :)

2008-05-11 @ 07:40:35
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

vilken koll jag har =)

2008-05-11 @ 20:06:43
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0