äntligen!!

Publicerat: 2008-11-18 Kl: 22:26:15 | I kategori: Allmänt



Har jag hittat så jag kan lägga in bilderna på internet :D
Så jag la in dom på bilddagboken.. Evelinawilliam, kolla där =)
Jag har inte mycket att skriva mer än att jag trodde jag jobbade
till nio idag men det visade sig att det var imorgon, härligt!
Så vi åt mat, fläskfilé o strips, osen gick vi till mamma o kolla lite hockey
och William käkade glass =)


Jag är så trött så jag ska lägga mig nu, lägger ut en bild på Idas snutta=)



Kommentarer
Postat av: Z a b i n e ´

jag lämnar ju endå inte bort henne! de kan du ju inet påstå att jag gör! hon ska ju endå vara med sin pappa! Sen att jag blir borta i endast 3 timmar..

2008-11-18 @ 23:58:50
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Z a b i n e ´

ja jag ammar åh kör på tillägg, för min mjölk räcker inte till! =)

2008-11-19 @ 21:22:17
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0